دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
دسته بندی محصولات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جدید ترین مطالب
به 011موزیک خوش آمدید

011 موزیک برترین رسانه پخش دانلود آهنگ های شمالی , محلی , مازندرانی و فارسی میباشد
و هدف از سایت توسعه آهنگ های مازندرانی و پشتیبانی از خوانندگان مازندرانی و فارسی است.
 

:: Welcome To 011Music ::

Email : 011musicsari@gmail.com

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه

( تنظیم ، آهنگ و ترانه : مهدی احمدوند / پخش : بارون آوا )
( پیشنهاد ویژه برای دانلود )

( رسانه فرهنگی بارون آوا با حضور بهترینها )
( پخش آنلاین + کد آهنگ برای وبلاگ )
 
 
 
متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام عشق یک طرفه :

یادش بخیر یه روز تو رو دوست داشتم و دل تو یه جای دیگه بود

هر کاری کردم که با تو باشم اما عشق من یک طرفه بود

انقدر می خواستمت که خدا می دونه که باور نکردی هنوز

باور کن ای دل ساده که رفته و به پاش نشین و نسوز

چشمای من خیره به در می مونه تا برگردی

نفهمیدی با رفتنت قلبم و پرپر کردی

منتظرت می مونم و کنار این خاطره ها

دلم گرفت دلم شکست از غم این حادثه ها

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام عشق یک طرفه

♫♫♫♫♫♫

گفتی به من برو پی کارت و نمی دونم دلم چقدر از این حرفت شکست

گفتی میری و آخرش باخنده رفتی و خنده ی آخرت هم به دل نشست

خیره نشو انقدر به جای خالیش دیگه رفت پیش تو نمیاد

ای دل ساده بسه دیگه اون دیگه یاد تو رو هم نمی خواد

چشمای من خیره به در می مونه تا برگردی

نفهمیدی با رفتنت قلبم و پرپر کردی

منتظرت می مونم و کنار این خاطره ها

دلم گرفت دلم شکست از غم این حادثه ها


برای دانلود روی گزینه Download مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As یا Save Link As را بزنید
 

لینک مستقیم :

«آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق یک طرفه...»

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

 

 

 

 


تعداد بازديد : 580
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
<
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان
تبلیغات

پیشنهاد ویژه مدیریت
آخرین نظرات کاربران